ArmyMoto.cz
Klub přátel vojenských motocyklů

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů 
 Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace  ProfilProfil   
Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 
Obsah fóra ArmyMoto.cz

Zase jedna dojebaná předělávka švéda na libeňáka



 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ArmyMoto.cz -> Volná debata příznivců vojenských motorek
Autor Zpráva
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Wed May 07, 2014 7:28 pm    Předmět: Zase jedna dojebaná předělávka švéda na libeňáka Citovat

Už na to nemám nervy. Každý měsíc vidím nějakou novou dojebávku kdy nějaký "profík" vezme krásného original vojenského švéda a udělá z toho na rychlo pražáckého libeńáka.

Zatím jsem neviděl žádnou podařenou renovaci, kdy někdo předělával švéda na libeńáka. Když by to někdo udělal pořádně, tak bych to ještě zkousnul, protože i jawa švéd 553 a 554 byla vyrobená v Praze.


takže to co mě během několika sekund nechutně praštilo do očí (foto dole) je:

1. Neoriginální nádrž se znakem ČZ (asi největší prasárna, kdy se nádrž dotýká hlavy a podle mého názoru hrozí nebezpečí výbuchu nádrže)

2. Neoriginální kastlíky

3. Ohnutý stojánek, že se musí podkládat aby motorka vůbec nespadla.

4. Slabé zadní tlumiče které patří na monarka, nebo 579 (proto asi tak divně narafičil plechy na čísla aby tlumiče zamaskoval)

5. Díry od přepínačů světel na přední masce a díry od šroubů které drželi větší parabolu (tohle je fakt známka ledabilosti prvního stupně)

6. Neodříznuté držáky zadního nosiče (práce na dvacet sekund)

7. Hodně nepovedená sedačka.

8. Tachometr sem ale vůbec nepatří! (pravděpodobně náhradní díl pro 579 a borec podle toho ještě tvrdí že to má najeto 6000km, což mimojiné znamená že motor je jen naleštěný bez jakékoli vnitřní prohlídky)

9. Divně přidělané plechy na čísla

10. Každé madlo na řídítkách jiné

11. Podsedlové plechy neoriginální (ani nesedí)

12. Vrchní zátky předních tlumičů chybí

13. Převařená páka zadní brzdy (což byla vychytávka kterou prováděli technici ve švédsku)

14. Kryt karburátoru neoriginální (vsadím se že tam ani nedrží)

15. S karburátorem podle té matky si už fakt asi dělá prdel

a vsadím se že je to stříknuté akrylem na starou vykytovanou barvu

No a za tohle chce prodávající 180 000 a prohlašuje že je moto po profi renovaci.

Tohle fakt bolí.



libenak250g.jpg
 Description:
 Filesize:  119.05 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250g.jpg



libenak250f.jpg
 Description:
 Filesize:  110.75 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250f.jpg



libenak250e.jpg
 Description:
 Filesize:  118.92 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250e.jpg



libenak250d.jpg
 Description:
 Filesize:  100.22 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250d.jpg



libenak250c.jpg
 Description:
 Filesize:  66.44 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250c.jpg



libenak250b.jpg
 Description:
 Filesize:  88.79 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250b.jpg



libenak250h.jpg
 Description:
 Filesize:  46.01 KB
 Viewed:  6948 Time(s)

libenak250h.jpg


Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: Sat May 10, 2014 4:10 pm    Předmět: Citovat

taky koukám že nové replikové výfuky si hned zničil nakopávačkou, což se stane když jsou špatně udělné kolena, např z panelky.

tohle je fakt bída, neprodejné ani za 50
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Mon May 12, 2014 7:54 am    Předmět: Citovat

když už by chtěl někdo libeňáka, tak tady je luxusní za 82

http://motorky.bazos.cz/inzerat/35151511/Jawav-250-Libenak.php
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ArmyMoto.cz -> Volná debata příznivců vojenských motorek Časy uváděny v GMT
Strana 1 z 1