|
Autor |
Zpráva |
jc Anonymní
|
Zaslal: Thu Jun 26, 2014 12:41 pm Předmět: dokumentace 579 |
|
|
Dobrý den, prosím sháním jakoukoli dokumentaci k 579 ... návody, manuál atd.
Mohl by mi někdo prosím poradit, případně poslat nějakou kopii?
Předem děkuji za odpověď. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
vojtacz1
Založen: 13.4.2014 Příspěvky: 8
|
Zaslal: Thu Jun 26, 2014 6:48 pm Předmět: |
|
|
Na Aukru je seznam ND, ale je to mizerná kopie. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jc Anonymní
|
Zaslal: Fri Jun 27, 2014 4:13 am Předmět: |
|
|
vojtacz1: díky za info. Hledal jsem po všech čertch, ale je toho asi málo.
Spíš bych uvítal nějaký návod, kde jsou základní údaje, parametry atd.
Momochodem, na netu jsem našel nějakou zmínku, že motor 579 má mít předstih 1,5mm.
Na svojí 579 mám karburátor 2932 SE (32mm), voln. tryska 60, hlavní 135.
Z nízkých otáček se tomu moc nechělo. Jelo to nejlépe asi až ve středních. Je ale pravdou, že v té době jsem měl předstih 3,5 až 4mm, což teda bude asi špatná hodnota.
Teď testuju karbec 2926 z panelky (26mm) VT 50, HT 105 na předstihu 1,5mm. Je to líné ve všech otáčkách a svíčka pořád černá ...
Většinou jsem ale viděl, že 579 má karbec 2930 (30mm) a ten můj 2932 figuruje jako alternativa. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
miro Site Admin
Založen: 6.5.2013 Příspěvky: 196
|
Zaslal: Fri Jun 27, 2014 5:58 am Předmět: |
|
|
ahoj, dokumentaci k 579 mám, origo ze Švédska. Jinak ale 579 je jako normální panelka, ten předstih si měl správně. Problém je s tím karbecem. 32mm je karbec na závodní soutěžní ČZ popř. 575 jednoválcové 350. Ten karbec je dobrý, ale dává moc benzínu. 32 jsou vzácné a cenné karbce. Pojede to na něj, líp než na 30, musí se to ale naštelovat a někdy to je alchymie. jehlu dát co nejníže a uškrtit ho. Ideální ale je karbec 30.
Pošli fotky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jc Anonymní
|
Zaslal: Fri Jun 27, 2014 7:49 am Předmět: |
|
|
Ahoj miro, díky za odpověď.
prosím byla by možnost udělat scan alespoň té stránky, kde jsou hlavní parametry, případně parametry pro seřízení ?
A jaký předstih tedy příručka uvádí ? Tu hodnotu 1,5mm jsem našel na netu v nějakých článcích, nikdy jsem neviděl origo návod, kde by to bylo černé na bílém.
Včera jsem měři stroboskopem předstih. Jak jsem psal tam dole, že jsem tam měl 3,5 až 4, tak stroboskopem jsem naměřil dokonce 6mm, což je moc.
Nastavil jsem tedy předstih 1,5mm. Na zkoušku karbec z panelky, doutníky taky z panelky. Propad v malých otáčkach se trochu vyhladil, ale celkově to bylo líné. Svíčka pořád černá (bohaté) i když jsem dal volnoběžku 45 a jehlu úplně dolů.
Prosím, koukni se mi do manuálu na ten předstih, ať mám jistotu aspoň v tomto.
Ten karbec 32mm v nízkých otáčkách moc nejel, ale nemám to s čím porovnat, na žádné 579 jsem nikdy nejel.
Co výfuky ? Ty moje byly vykuchané, přepážky byly pryč, ale vevařil jsem tam tu první - rezonanční podle origo doutníku z panelky. Doutníky 579 mají přepážky řešené stejně jako origo doutníky z panelky ?
Díky za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
miro Site Admin
Založen: 6.5.2013 Příspěvky: 196
|
Zaslal: Fri Jun 27, 2014 8:46 am Předmět: |
|
|
já to mám origo manuály spíše pro sběratelské účely, je to ve švédštině. Jinak ale předstih bych doporučoval minimálně 3, rozhodně ne 1:5 a podobné nesmysly. pak hraje roli vše ostatní, čisté zapalování, (špinavé, nebo zaolejované je problém) karbec a příruba karbce (většinou nasává pod přírubou) příruba se musí srovnat a dobře utěsnit. Další problém bývá s filtrem sání který je dobré mít origo a nebo ten velký co prodávají nově co se nasadí přímo na karbec. karbec s panelky jede, ale ve vysokých otáčkách se dusí a nestíhá. Normální 30 karbec je nejlepší. Jinak ale 579 má celkem dost velkou spotřebu v porovnáním se všemi ostatními motorkami jawa.
je toho hodně co musí být tip top, takže ti neporadím přesně. Výfuky bych nechal prázdné jen s našroubovanou přepážkou v koncovce. Tlumič výfuku se zkracoval pro lepší výkon. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|