ArmyMoto.cz
Klub přátel vojenských motocyklů

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů 
 Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace  ProfilProfil   
Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 
Obsah fóra ArmyMoto.cz

JAWA 250 typ S553 Švéd



 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ArmyMoto.cz -> Naše vojenské motorky
Autor Zpráva
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Wed Nov 13, 2013 6:01 am    Předmět: JAWA 250 typ S553 Švéd Citovat

Zdravím příznivce vojenských motocyklů.

Včera se mi povedla velice podařená koupě Švéda.
Rozhodl jsem se svojí sbírku JAWA ČZ která obsahovala převážně kývačky vyměnit ze něco hodnotnějšího. Ne že by kývačky jednou nepřišly do ceny ale měl jsem jich 11 a neměl sílu vše zranovovat a pak také stálý boj s místem. Líbil se mi Libeňák, tak jsem zkoušel výměnu sbírky ale to neproběhlo a Mira měl pravdu že lépe rozprodat. To se povedlo a Švéd je doma. Libeňák aby byl v původním stavu není dostupný tak padla volba na tuto motorku. Cena byla 60tis. Včera jsem se v něm trochu vrtal abych jej mohl našlápnout a projet.
Přičištění karburace není šoupě a difusor vyběhaný, původní elektro včetně návleček označení vodičů, brzda zadního kola naprosto vpořádku, nesjeté pakny a hlavně buben kola jako kdyby byl nový. Vyměnil jsem žárovku vpředu a dal baterku a elektro funguje. Dnes pouze vypláchnu nádrž a hurá do toho.
Celý motor, karburátor a nádrž je krásně zaolejovaná a nakonzervovaná.

Posílám pár fotek

Původní záměr přestavby na červeného Libeňáka maximálně zavrhuji a moto nechávám v původním stavu. To bych si pak musel nakopat pr...el. jak je tady na fóru.

Nemáte někdo zadní chybějící světlo?

Ď















Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: Sun Nov 17, 2013 8:28 pm    Předmět: Citovat

Jo tohle byl pěkný stroj, sám se se na něj byl podívat.
U tohodle stačí vyčistit nadrž, karbec a nalejt novej benzín a pak to jen rozjezdit. Vlastně jsem tento stroj viděl když ho v Liberci poprvé startovali a chytnul moc pěkně. Ten benzín ale vylej, je to možná starší benzín než ta motorka. (info přímo od zdroje)
Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: Sun Nov 17, 2013 8:31 pm    Předmět: Citovat

jinak to světlo bych zatím neřešil, spousta barbarů co znám dělá přestavbu na pražáka a tohle pak prodávaj na aukru.
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Mon Nov 18, 2013 3:01 pm    Předmět: Citovat

První jízda - vše špatně GO motoru!

dal jsem novej benzín a vyčistil karburátor doplnil převoďák. Převodovka byla skoro na suchu Zkontroloval elektro a vyjel jsem v sobotu ho zkusit. Ujel jsem 4km a vrátil se zpět. Motorka kouřila do kopce jak divá a byl cítit i převoďák. Po rovině to bylo lepší. Plyn si dělal co chtěl. Chvíli jela pěkně, pak jako by díra v karbecu a ztrácela výkon. Na trojku se nedalo jet, po chvíli úplně v pohodě. Nedrží volnoběh. Myslel jsem si že je v klikovce natažený olej a je ho potřeba vyjezdit.
Dneska jsem vyvařil karbec v octu a vyčistil ještě důkladněji ale chyba stejná, volnoběh nedrží pořád a kouří a kouří. Během jízdy díra ve výkonu atd.
Dnes jsem dojel cca 10km a v převodovce chybí tak 2-3dcl oleje.
Je to jasný - GUFERA a přetěsnění motoru.
Stejně bych ho rozebíral a udělal aby si byl člověk jistý na čem jede.

Pár motorů mi prošlo rukama a kejvačkový motor se vším všudy cca 4-5hod. práce i s vyndáním a nandáním do rámu.

Tak to jen tak...........

Zadní světlo mám sehnané, ve středu pro něj jedu.

Jen ještě otázka ohledně karbecu 2-2926 NR

Platí to že hlavní tryska je 113
Vzdušník povolený o 3/4 otáčky?


Karlos Confused Confused Confused
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Mon Nov 18, 2013 5:31 pm    Předmět: Citovat

vítej v klubu!

tryska je OK a seštelování taky. S tím že by to žralo olej sem se moc nesetkal, ale to je asi důvod proč je tak málo jetá, prostě jí dali na stranu a zapomnělo se na ni, maximálně si z ní pak brali díly, jako asi ten karbec.
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Thu Dec 05, 2013 4:44 pm    Předmět: Citovat

Karle, dej pak vědět co si našel za vadu v tom motoru, možná to někomu pomůže.
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Mon Dec 09, 2013 6:05 am    Předmět: Citovat

Dám určitě vědět a budu i foto-dokumentovat, určitě se podělím o zkušenosti a foto.
Zatím jsem to z časových důvodů nestihl rozpůlit. Možná přes vánoce bude čas.
-K-
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sun Feb 02, 2014 3:51 pm    Předmět: Švéd konečně jezdí Citovat

Ahoj všem

tak jsem až včera měl k vyzvednutí výbrus. Dělal mi ho pan Pešek ze Sedlčan a ještě mi upravil píst (zbroušení horních hran jako u panelky). Velmi dobrá práce. Podle měření jsem myslel že půjde rovnou ze základního druhý nebo dokonce třetí výbrus. Dopadlo to pouze prvním. Píst je tedy upravený kývačkový.

Dnes dopoledne jsem motor sesadil a dal nový replikový karbec od p. Matějky. Seřídil předstih a ejhle!

Motorka šla špatně startovat, víc kouřila a po ohřátí nešla do výkonu za plynem. Chvílema se chytla a pak zase nic.

Byl jsem z toho hotovej ale vyloučil jsem už vše až na jednu věc - kondenzátor!!!

Ten pacholek musel bejt načatej a různě měl svod podle zahřátí atd.
Výměna kondíku a Švét jede jako čert. Samozřejmě mě čeká záběh a prvních 500km mě čeká po silnici volnou jízdou.

Takže závěrem byly celkem čtyři závady:

1. Prasklé gufero u dynama a přisávání vzduchu. Vyběhaný labyrint na klice Moto šlo do otáček a dost kouřilo. První startování a jízda

2. Vyběhaný originál výbrus (polámané kroužky, zadřený píst. Motorka netáhla a neměla výkon. Druhá jízda se špatným výkonem.

3. Vyběhaný originál karburátor - motorka nedržela otáčky na volnoběh.
Na karburátor z kývačky na zkoušku motor šel na volnoběh dobře ale netáhl. Druhá jízda bez volnoběhu. Po doplazení domu zkouška karbecu s kývačky - volnoběh drží.

4. Chvílema špatný výkon a nešla za plynem - vadný kondík. Zjištěno až po výbrusu a s novým karbecem.

Tolik závad najednou ale i to je možné.

Všem přeji hodně štastných km v novém roce 2014 a ať stroje jezdí!!!!

Fotky z opravy motoru přidám později, musím je v pc najít.

Karlos
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Mon Feb 03, 2014 8:01 am    Předmět: Citovat

Blahopřeju, k novému zcela opravenému motoru!
Návrat nahoru
mila



Založen: 6.12.2013
Příspěvky: 12
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: Mon Feb 03, 2014 7:47 pm    Předmět: Citovat

Karlosi, myslim že Tvoje 553 je na Tebe právem hrdá!!! Very Happy
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Mon Feb 10, 2014 3:26 pm    Předmět: U6 zase nejezdím !!! Citovat

Tak už zase nejezdím !

V sobotu jsem vyrazil na zajížděcí jízdu po výbrusu. Plán cca 50km po rovinách a mírných kopcích. Na tachometru max. 50km/h a podřazování. Zkrátka tak jak se má moto zajíždět. Po 25km jsem se okruhem přiblížil k domovu (asi 3km) Na přednosti jsem skoro zastavil, nic nejelo, zařadil jedničku, rozjezd, jednička vyskočila a motorka dost škubla. Zařadil jsem znovu a se šíleným škubáním se rozjel. Ujel jsem cca 2km a dal pískovou pauzu u lesa. Motorku jsem nechal vrčel. Zapínám kalhoty a do oka mě praští kontrolka dobíjení. Moto přestalo dobíjet - úplně. Tak předčasně ukončuji okruh a vyrážím 2km domů. Rozjezd na 1 a pak jízda na dvojku šílené škubání jako kdyby někde se příčil řetěz.
Ten den toho bylo na mě dost. Doplazil jsem se domů krokem z obavy o poškození převodovky. Nedalo mi to a v neděli motor opět demontoval z rámu a rozpůlil.

1. Závada v relátku dynama
2. Závada na 1. rychlosti + ohnutá vidlička 1 a 2 rychlosti.

Ozubené kolo 15z. (1 rychlost na hlavní hřídeli) má cca 2mm od čela kola očesaný vnitřní mnohoran. Vidlička se mírně vychýlila z úhlu a je dost podbroušená. Kolečko 15z TEM je přímo z motorů 553 kývačka ho nemá. Kolečko 17z by šlo nahradit z kývačky ale ta nemá TEM.

Takže Chotusice, p.- Sedlák - kolečko 15z a dám i nové 17z které je trochu ojeté.
Kolečka nejvíc trpí na 1. a 3. rychlosti při najíždění mnohoranů hřídele na mnohohran kolečka. Rovnou výměna řadící kulisy a samozřejmě obou vidliček.
Kulisu musím koupit a vidličky mám dobré z kývačky ještě origo JAWA.
Dále vyměním předlohový hřídel 12z lze nahradit kývačkovým. Mám předlohu z kývačky zánovní tak tam taky půjde. To že nebude TEM již řešit nebudu.

Problém je ve výměně hlavní hřídele. Kývačka má 12zubů a S553 má 11 zubů. P. Sedlák má pouze jeté hřídele tak vyberu pokud bude lepší než moje původní. Nové má pouze na 579.

Takže pokud nám odejdou převodovky v S553 (S554) jsme v háji a kvůli hlavním hřídelům budeme muset dávat převodovky z kývaček.

Jdu to rozdejchat - 5.tá a 6.tá závada.

Moto zdar

Karlos
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Mon Feb 10, 2014 9:33 pm    Předmět: Citovat

tož ale tohle je dost divné. Když si to tam dával a měl si to rozpůlený tak to přeci vypadalo dobře, ne? Ono to taky není jen tak sesadit převodovku tak jak to má být. Nejvíc se chybuje v tom že tam někdo nechá staré vyježděné bronzové pouzdra.

Tyhle motorky takhle jak jsou jezdili šestidenní závody bez výměny dílů. To nebylo jako dnešní Dakar, že po každé trase zazobanci z např. Ruska komplet dávají nový motor a převodovku a podvozek.

Taky jsem dával do kupy jednu 579 a byl jsem přesvědčený, že všechno je v caiku ještě než jsem to slepil, jsem to jel ukázat jednomu odborníkovi do Liberce co dělá motorky snad 30 let. Ten to vzal a říká mi vole tohle je pěkná prasárna tohle nemůžeš takhle nechat. No prostě na té rychlostce bude cca 4h práce než to dá dohromady, osky bude muset líznout na soustruhu a udělat nové futra a všechno vyladit vymezovacíma podložkama. (jen tak mimochodem tento týpek dělal motor na tom vojenským libeňákovi co je momentálně na prodej v sekci bazar)

Jinak já taky pár motorů udělal, hlavně za mlada pionýry a 350 panelky. Ale odporník je prostě o třídu výš. Já bych v ničem chybu neviděl.
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Tue Feb 11, 2014 6:39 am    Předmět: Citovat

Je pravda že převodovku jsem zkouknul jen tak zběžně. Hlavně vnější ozubení jak je ojeté a podrobněji jsem to nezkoumal. Ta vidlička se ale musela ohnout až teď protože jsem je kontroloval a vybroušenou bych tam určitě nedal. Žádné vymezení v převodovce původně nebylo.

Taky jsem dal pár kývaček dohromady a jezdí bez problémů. Stav těch vnitřních šestihranů mi nějak utekl.

Máš pravdu v tom že převodovku tenktokrát složím poctivě od začátku podle toho co říká literatura. Vyměním samozřejmě i futra a sesadím na "sucho" bez kliky a vůle vymezím podložkami. Dělal jsem to na kývačkách a podkládal ocelovými podložkami pokud bylo potřeba.

Domníval jsem se v tom že vyměním jen gufera, proto jsem to půlil a nebudu zasahovat do vnitřností motoru.

Ejhle to se vymstilo, nechám rovnou udělat i klikovku.

Rozebrat, vše řádně zkontrolovat, vyměnit nahradit a seřídit. Takovou jsem měl zkušenost u KMZ K750 ale tady to bylo prostě tak, pouze vyměnit gufera a hurá jezdí se dál ale to je chyba.

Stejně je zima tak běží teprve příprava na sezónu.

Ahoj

Karlos
-----------
Dnes odpoledne jsem pořádně prošel celou převodovku, dá se říct skoro s mikrometrem. Ta závada na vidličce 1-2 a kolečku 15z je jasná ale co bylo příčinou?
Našel jsem další chybu která je dost zásadní. Mám vymačkané uložení v karteru pro vodící osičku vidliček. Díra je vymačkaná cca o 0,8mm což je dost. Takže vidlička která má trochu menší vůli na vodící ose, tak se znásobí pohybem osy o to vymačkání a začne se křížit a v kolech. Proto jsou vidličky vyběhané. Příčinou je vymačkané uložení té vodící osičky. Vidličky se hřejí a ohýbají. Vyhřáté vidličky mají nápaditě zabarvený kov v místě tření.

Musím to vyřešit futry na obě strany vodící osičky.

Ještě se podělím o další zkušenost s převodovkou kterou má kamarád.
Pořád řeší proč má na předlohovém hřídeli ojetý z čela ten šnekový převod na tachometr.. Zjistili jsme že je příčinou špatně vymezená axiální vůle na hlavní hřídeli. Celý hřídel komplet se spojkovým košem a ložiskem 6303 zajede dovnitř převodovky, protože je ložisko jištěno kroužkem pouze ve smeru ven tak dovnitř ho nic nedrží a samo o sobě v karteru také moc nedrží natož v ohřátém motoru. Takže je vymezení nulové vůle na hlavní hřídeli velmi důležité. Další důvod nulové vůle je poloha mnohohranu v převodovce. Pohyb hřídele znamená pohyb mnohoranu a tím i narážení čela kol do ozubení.

Takže vymezit a vymezit co se dá a jak je psáno jinak se vždy nějak projeví.

Nechci zde psát slohové práce ale třeba se tyto poznatky hodí Smile

Karlos
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 7:47 am    Předmět: Foto závady v převodovce Citovat

Posílám pár fotek z porouchané převodovky.

Na první je nenahraditelný pomocník Smile

Na dalších třech foto je usazení futer pro vodící osu vidliček které jsem vyrobil a napasoval do karteru. Největší problém bylo dodržet správnou souosost u pravého futra. Nakonec vše dopadlo dobře.

Další foto ukazuje obroušené zuby na vnitřím mnohohranu na 15z. kolečku (vlevo) a opotřebení na 17 kolečku.

Dále pak vyfocená ohoblovaná vidlička 1-2 rychlost.

- Futra a otvory zvětšené v karteru pro usazení byly vystruženy s přesností H7, Vnitřní otvory na osu rovněž vystruženy.

-Vodící osa na pravé straně úprava osazení aby zabránila možnému vypadnutí futra a na levé straně znětšeno osazení o sílu materíálu na osazení futra.

- Vůle v uložení osazení vymezovací tyčky 0,2mm z důvodu možného tepelného roztažení materiálu (počítáno s papírovým těsněním mezi kartery)

Další oprava bude výměna futer předlohové hřídele - čeká na Chotusice


-K-



100_9533.jpg
 Description:
Nenahraditelný pomocník
 Filesize:  404.68 KB
 Viewed:  30790 Time(s)

100_9533.jpg



vidlicka.jpg
 Description:
Poškozená vidlička
 Filesize:  481.04 KB
 Viewed:  30675 Time(s)

vidlicka.jpg



zuby.jpg
 Description:
Poškozené vnitřní ozubení kol 15zubů a 17 zubů
 Filesize:  599.33 KB
 Viewed:  30809 Time(s)

zuby.jpg



futro_prave.jpg
 Description:
Vyrobené a napasované pravé futro
 Filesize:  734.13 KB
 Viewed:  30636 Time(s)

futro_prave.jpg



futro_prave1.jpg
 Description:
Výroba a napasování levého futra
 Filesize:  576.76 KB
 Viewed:  30677 Time(s)

futro_prave1.jpg



futro_leve.jpg
 Description:
Výroba a napasování levého futra
 Filesize:  520.39 KB
 Viewed:  30656 Time(s)

futro_leve.jpg


Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 10:02 am    Předmět: Citovat

užitečné fotky, ty zuby mají dost. Tyvado pěkný soustruh, je to obrovský pomocník.
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 11:27 am    Předmět: Citovat

To jo pomocník je to dobrej, je to takovej dědeček a přesnost již není taková ale když se sním umí tak dělá celkem přesně. Má novou elektro a řemeny. Jinak maká pořád v původním stavu. Dělám na něm tak dvakrát do měsíce.
Používám ho i na různá měření, například na měření klikovky. Do sklíčidla upnu trn, do koníka taky a klikovku šoupnu mezi. Na suport upnu hodinky a už se měří....

Ty zuby jsou co? Takhle jsem je ještě neviděl. Ty futírka snad pomůžou.
Otvory pro futra jsem vrtal na stojanovce, nejhorší bylo vystředit pravé futro, cca půl hodiny měření a zkoušení. Upnul jsem do vrtačky trn se hrotovou špičkou a hledal střed. Naštěstí původní vývrt v karteru měl zabrání do kužele od vrtáku tak se to najit dalo.

-K-
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 11:51 am    Předmět: Citovat

hmm no je vidět že si umíš poradit. Soustruh je můj sen, ale jestli se mi někdy nějaký podaří sehnat, budu se na tom muset naučit.
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 12:17 pm    Předmět: Citovat

Nic na tom není. Nemusíš mít ani strojní průmyslovku a bůh ví co.
Učil jsem se prací. Zabere to trochu více trpělivosti a taky materiálu Smile
Taky se mi něco nepovede a vyhazuji zmetky ale to k tomu patří.
Na začátek stačí učebnice obrábění a trochu se naučit o matroších.
Pak strojnické tabulky a tam je skoro vše co potřebuješ. Je to takový strojnický slabikář. Tolerance, nože, rychlosti, materíály atd atd.
Pak pořídíš mašinu, seznámíš se sní a naučíš se jí bezpečně obsluhovat.
Bezpečnost na prvním místě! Takže mám normálně pří práci na něm brýle, špony tahám háčkem a mám upnuté montérky. Stojím vpravo u suportu a dávám bacha.
Je to o praxi ale tu určitě získáš po několikátém výtvoru.
Taky se mi stane že si spletu posuv nebo najedu moc rychle a cink - nůž je v háji ale to k tomu také patří Smile
Tenhle stroj je MAS SN20A (Baťa), byl za 27tis. a je celkem vpohodě. Kdyby jsi se rozhodl něco koupit tak neber úplně levné šroty, pak se na tom nic moc nedá dělat a opravy jsou dost nákladné. Nekupuj Čínu a podobné klumpry. Měl jsem malou Promu SPB400 a pryč s tím. Není to tuhý stroj. Pokud budeš po něčem pokukovat tak bych začal od třeba S-28 a SV18. Větší mašiny jako SU50 SUR50 apod. mají velký příkon(11-15kW) a doma je ani nerozeběhneš, zabírájí spoustu místa. S28 nebo můj SN20 běhá na B16 jističi úplně spolehlivě.

Daly by se udělat i ty nové futra do karterů ale je to otázka jestli se s tím doma dělat, schánět bronz nebo je za 200,-Kč koupit. Co se dá koupit za rozumnou cenu tak kupuji a netočím to.

-K-
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 12:25 pm    Předmět: Citovat

wow, koukám že si znalec, tož než koupím tak se s tebou poradím Wink
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sat Feb 15, 2014 12:47 pm    Předmět: Citovat

určitě, není problém.
Kdyby jsi měl někdy cestu kolem tak se můžeš stavit. Mohu Ti ukázat, poradit a možno i vyzkoušet jak a co.

Pak na burzách nebo na netu kromě dílů na moto budeš pokukovat i po věcech na strojařinu, taky drahý koníček Smile Ale je to dobrá investice. Jsi nezávislý na zámečníkách a když potřebuješ honem něco vyrobit nečekáš až bude mít někdo čas.

-K-
Návrat nahoru
karlos262



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: Sun Mar 09, 2014 7:08 pm    Předmět: Tak opět jezdím - motorka pojízdná Citovat

Tak jsem po burze v Chotusicích, ze které jsem přivezl díly, sestavil motorku zpět dohromady.

-Motor je pečlivě sesazený, zkontrolovaný, děláno podle knížek a příruček. Kontrolovány vůle a vymezení dle literatury.

-Dynamo jsem vyměnil za jiné odzkoušené, na kterém je úprava pro vyrobený regulátor dobíjení z mé dílny a regulátor umístil do podsedlového prostoru. Je to konstrukce z amatérkého rádia z 80-tých let. Regulátor mám vyzkoušený a po spolehlivostní stránce je velmi výborný. Jediná nevýhoda je nutnost ukostření (-) pólu baterie.

-Do replikového karbecu jsem jsem dal hlavní trysku 96. Podle mého tam stačí. Měl jsem tam 115 a přišlo mi že je směs hodně bohatá. Trysky 115 - 133 jsou určeny pro staré NR karburátory. Např. kývačka se starou karburací 2926TŘ má trysku 105 a s novým monoblokem má pouze 93 nebo 96.

Dnes zkušební jízda 30km - vše vohodě. Výbrus se pomalu zajíždí a motorka dostává pomalu výkon.
Tak uvidíme Smile

Zítra zajížděcí výlet 100km.

Díky všem za rady a podněty...

-K-
Návrat nahoru
Milan
Anonymní





PříspěvekZaslal: Fri Aug 14, 2015 8:01 pm    Předmět: Jawa 553 Citovat

On ten pán z Chotusic a Liberce PS asi není moc poctivej.
Kupoval jsem od něj něco nového a nové to nebylo a poštovné bylo taky nelaciné. Ted´čtu o Vašem motoru a zas problémy, ta převodovka mohla bejt načnutá, jízdou bez oleje. Má i nějaké motory s najetím do 6000km, ale pokud to jezdil někdo bez údržby,tak potěš pánbůh. Exclamation
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Založen: 6.5.2013
Příspěvky: 227

PříspěvekZaslal: Tue Apr 05, 2016 6:50 pm    Předmět: Citovat

Bohužel tady v okolí si na tohoto pána stěžuje více lidí, ale jak už to v tomto oborů bývá, překupníci prostě mají svou typickou povahu.
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra ArmyMoto.cz -> Naše vojenské motorky Časy uváděny v GMT
Strana 1 z 1